Je telefoon laten opnemen door een antwoordservice; misschien lijkt je dat helemaal niks, omdat je je niet kunt voorstellen dat een extern bedrijf jouw klanten zo goed kan bedienen als jij. Dan willen we je in deze blog graag van het tegendeel overtuigen. Je telefoon laten opnemen door een telefoonantwoordservice geeft je bedrijf juist een veel professionelere uitstraling!
Wat ervaart je beller als je telefoon laat opnemen door een antwoordservice?
Als je je telefoon laat opnemen door een telefoonservice, dan krijgen je bellers een professionele telefoniste aan de lijn die met haar volle aandacht bij het gesprek is. Dat zal jou en je collega’s in de praktijk niet altijd lukken. Als je onderweg bent of in vergadering, dan is het sowieso rennen voor de telefoon.
Bovendien ben je er dan met je aandacht niet helemaal bij omdat je met je ogen op de weg zit of net in gesprek was over een ander onderwerp. Ook wanneer je gewoon aan het werk bent, is de telefoon een behoorlijke afleider. En denk maar niet dat – omdat de beller je niet kan zien – hij/zij niet aan je stem hoort dat je met je gedachten elders bent.
Door je telefoon te laten opnemen door een externe antwoordservice geef je je bellers de aandacht die ze verdienen en worden ze geholpen door professionals.
Professionele telefonistes
Onze telefonistes zijn professionals getraind in klantgerichte gesprekken. Zij helpen je bellers vriendelijk en in zo kort mogelijke tijd. Na een inwerktraining van 8 tot 10 weken, blijven we ze continu coachen op de werkplek. Omdat we snel opnemen, denken je bellers dat onze telefoniste bij jou in dienst is. Dat heeft een professionele uitstraling op je klantenservice.
Onze telefonistes kunnen gesprekken in veel gevallen zelf afhandelen. Als je ons informeert over veelgestelde vragen, dan kunnen zij die alvast beantwoorden. Dat scheelt jou tijd en je klant is snel geholpen. Ook kunnen we direct doorverbinden naar de juiste persoon of afdeling binnen je bedrijf.
Van alle inkomende gesprekken maakt ze een notitie die ze stuurt per e-mail, WhatsApp of SMS. Je kan dan besluiten of je direct terugbelt of dat het kan wachten. Je vindt alle telefoontjes namelijk ook terug in je persoonlijke dashboard. Daar zie je in één oogopslag wie je bellers zijn en met welke vragen ze bellen. Dat kan je gebruiken om de informatievoorziening op je website of je productinformatie aan te passen.
Altijd goedkoper dan zelf inhuren van telefoniste of klantenservice-afdeling
Het laten opnemen van je telefoon door een antwoordservice is goedkoper dan je wellicht denkt. We hebben 2 soorten pakketten, afhankelijk van het aantal telefoontjes dat je per maand ontvangt, kies je de voor jou goedkoopste optie.
Flexibel pakket
€9,97 per maand. Per gesprek betaal je €1,67.
Zorgeloos pakket
€97,- per maand, inclusief 65 gesprekken per maand. Buiten de bundel betaal je €1,37 per gesprek.
Je bepaalt zelf wanneer je doorschakelt. Daarmee is het laten opnemen van de telefoon ook voor zzp’ers en mkb een betaalbare optie. Een telefoonservice inschakelen is hoe dan ook goedkoper dan het inhuren van een klantenservice-medewerker of vaste telefoniste. Bovendien heb je geen personeelsverantwoordelijkheid en hoef je ook bij afwezigheid geen vervanging te regelen. Je kan het hele jaar door op ons terugvallen. Onze abonnementen zijn op elk moment opzegbaar, dus geen jaarcontracten of korting bij langere looptijd. Jij bepaalt hoe lang je gebruik wilt maken van onze diensten.
Bereikbaarheid uitbreiden
Standaard zorgen wij in onze abonnementen voor bereikbaarheid op doordeweekse dagen van 08.00 uur tot 18.00 uur. Je kan je bereikbaarheid voor €10,- extra per maand uitbreiden op werkdagen tot 22:00 uur en in het weekend van 09:00 tot 17:00 uur. Langer bereikbaar voor slechts €10,- per maand, terwijl jij gewoon van je rust kan genieten! Ook een 24/7 telefoonservice is bespreekbaar.
Wanneer wij opnemen, regel je zelf via je telefoon. Je kan dan kiezen uit de volgende opties:
Altijd
Na 10 seconden
Wanneer jij zelf in gesprek bent
Wanneer jij geen bereik hebt
Je hoeft dus geen telefoontje meer te missen. Zeker als je optie 2 kiest. Zelfs als je vergeten bent ons in te schakelen of van plan bent zelf op te nemen, maar je bent te laat, dan nog belt je klant niet voor niks. Voordeel is ook dat je bellers niet lang hoeven te wachten, want als je bellers laat wachten, dan kost je dat uiteindelijk klanten en omzet. Meer hierover in deze blog.
Voordelen van het laten opnemen van je telefoon
Hopelijk hebben we je overtuigd dat het laten opnemen van je telefoon door een antwoordservice, je klantenservice verbetert. En dat het een betaalbare optie is voor alle bedrijven, van zzp’er tot multinational. We zetten de voordelen van een telefoonservice nog eens voor je op een rijtje:
Snel opnemen, geen wachttijd voor je bellers
Professionele telefonistes getraind in klantgerichte gesprekken
Duidelijk overzicht van alle inkomende gesprekken
Inzicht in vragen die worden gesteld
Goedkoper dan een eigen vaste kracht en geen personeelsverantwoordelijkheid
Focus voor je eigen werk en veilig onderweg
Abonnement op elk moment opzegbaar
Gratis 30 dagen proberen!
Gratis 30 dagen proberen
Om je te laten ervaren hoe het is om je telefoon te laten beantwoorden door onze ervaren telefonistes, mag je ons gratis en vrijblijvend 30 dagen uitproberen. Vul je gegevens in, dan nemen wij contact met je op om kennis te maken. Daarna kunnen we je binnen een paar minuten al aansluiten en krijg jij alle tijd om je te focussen, terwijl je gerust kan zijn dat je bellers netjes worden geholpen.