Inbound callcenter

Met ons inbound callcenter ben jij altijd
optimaal bereikbaar voor jouw klanten

Een inbound callcenter om al je telefoontjes op te vangen?  Dan zit je bij ons goed! Onze telefonistes staan jouw bellers vriendelijk en professioneel te woord.

Je bent al bereikbaar vanaf €9,97 per maand

Jouw abonnement is dagelijks opzegbaar

Probeer ons 30 dagen geheel gratis uit

Binnen 30 minuten aangesloten
  • Je bent al bereikbaar vanaf €9,97 per maand
  • Jouw abonnement is dagelijks opzegbaar
  • Probeer ons 30 dagen geheel gratis uit
  • Binnen 30 minuten aangesloten

Ons inbound callcenter staat klaar voor jouw bellers

Onze inbound callcenter team bestaat uit ervaren telefonistes die precies weten hoe ze elke beller het beste kunnen helpen. Ons doel is om ervoor te zorgen dat jouw bellers altijd met een glimlach ophangen. 

De telefonistes kunnen aan de hand van jouw instructies vaak alle standaardvragen van de bellers beantwoorden. Wanneer de beller een andere vraag heeft, verbinden ze de telefoon door of maken ze een terugbelnotitie voor je aan. Met ons inbound callcenter worden jouw bellers dus altijd netjes te woord gestaan terwijl jij je weer helemaal kunt focussen op je eigen werk! Je ons inbound callcenter 30 dagen gratis uitproberen!

Wat kunnen jullie voor mijn bellers betekenen?

Beantwoorden van veelgestelde vragen

Doorverbinden naar de juiste persoon of afdeling
Terugbelverzoeken aanmaken

Hoe werkt ons inbound callcenter?

Aanmelden

Probeer ons callcenter service gratis en vrijblijvend 30 dagen uit en ervaar hoe wij jou kunnen ontzien.


Kennismaken

Na je aanmelding zullen we contact met je opnemen om kennis te maken en al jouw wensen samen door te nemen. 


Doorschakelen

Je krijgt van ons een uniek doorschakelnummer waar jij jouw telefoon naar door kunt schakelen. Uiteraard helpen wij je met elke stap.


Genieten

Onze telefonistes zitten klaar om jouw bellers te woord te staan. Jij kan genieten van de rust en zorgeloos werken.


Heb je een vraag over ons callcenter inbound?

Bel: 085 - 401 88 44 of start een chat!

Inbound callcenter tarieven

FLEXIBEL
€9,97 per maand

Geen gesprekken inbegrepen

Prijs per gesprek: €1,79

Doorverbinden (optioneel): €1,00

Belnotitie van elk contactmoment: gratis

Dagelijks opzegbaar

ZORGELOOS
€97,- per maand

65 gesprekken inbegrepen

Prijs per gesprek (buiten de bundel): €1,47

Doorverbinden (optioneel): €1,00

Belnotitie van elk contactmoment: gratis

Dagelijks opzegbaar

De bovenstaande gespreksprijs geldt voor een gesprek van maximaal 90 seconden. Hierna geldt een tarief van €0,028 per seconde. Wij trainen en monitoren onze telefonistes dagelijks om zo hun gemiddelde gespreksduur lager dan 90 seconden te houden. 
inbound customer contact center

Blijf op de hoogte van alle telefoongesprekken 

Onze callcenter service werkt het beste als we jouw bedrijf goed kennen. Daarom beginnen we onze samenwerking altijd met een kennismaking. We leren graag meer over de medewerker(s) en werkzaamheden van de organisatie. Ook vragen we je naar jouw eigen wensen. Waar moet onze telefoonservice op letten bij het beantwoorden van jouw telefoongesprekken? Vervolgens zorgen wij ervoor dat al onze telefonistes op de hoogte zijn van deze informatie. We stellen duidelijke instructies voor ze op, zodat we er zeker van zijn dat zij precies weten wat er van ze verwacht wordt. Uiteraard is dit voor ons ervaren team geen enkel probleem!

 
Na elk telefoongesprek sturen wij je een belnotitie met de belangrijkste punten die besproken zijn. Je kunt zelf kiezen hoe je deze belnotities ontvangt: via de e-mail, sms en/of WhatsApp. Met onze belnotities blijf je altijd op de hoogte van alle contactmomenten!

Lees de ervaringen van onze klanten

"De ideale oplossing"

De ideale oplossing wanneer je even niet of slecht te bereiken bent en zelf geen achtervang hebt. Daarnaast komt het super professioneel over als elk telefoontje opgenomen en beantwoord wordt. 


Curadon uitzendbureau

"Helemaal top"

Een antwoordservice die begrijpt hoe het werkt. Klanten worden netjes te woord gestaan. Ik hoef me daar geen zorgen meer om te maken. Wijzigingen en updates worden snel doorgevoerd. Ook het dashboard vind ik heel handig. Helemaal top! 


Presis

"Professionele service"

Het is heel prettig dat wij met deze professionele service goed bereikbaar blijven op de momenten dat wij zelf niet in de gelegenheid zijn om de telefoon aan te nemen.


Viamet

Heb je een vraag over ons callcenter inbound?

Bel: 085 - 401 88 44 of start een chat!

Inbound-callcenter

Jouw bereikbaarheid

Jij kiest zelf wanneer je bereikbaar wilt zijn voor jouw bellers. Je hebt bij ons de keuze uit:

  • Onze standaard bereikbaarheid: van maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 18.00 uur (inbegrepen bij abonnement). 

  • Onze uitgebreide bereikbaarheid: op werkdagen tot 22:00 uur en in het weekend van 09:00 tot 17:00 uur (€10,- extra per maand).

  • De mogelijkheden voor een 24/7 bereikbaarheid is met onze klantenservice te bespreken.

inbound-callcenter

Alle informatie in je dashboard

Met het inbound callcenter dashboard heb je altijd toegang tot alle belnotities en blijf je altijd op de hoogte van alle contactmomenten. Daarnaast biedt het dashboard je inzicht in alle andere informatie die betrekking heeft op onze samenwerking, namelijk:

  • Een overzicht van alle belnotities;

  • Het afwezigheidsysteem om je beschikbaarheid door te geven;

  • Jouw doorschakelinstructies.

callcenter rotterdam inbound

Voor wie is een inbound callcenter?

Ons team zit klaar voor iedereen die graag zijn telefoontjes uitbesteedt, of je nou zzp’er bent, een mkb-bedrijf runt of aan het hoofd staat van een multinational. Als kleine ondernemer vergroot je je professionaliteit door de telefoon te laten beantwoorden door een callcenter inbound. En als groot bedrijf geniet je van de voordelen van een telefoonteam, zonder de lasten van bijkomende hr-taken.
inbound callcenter

De voordelen van een inbound callcenter

Dat het een verlichting van de werkdruk oplevert, is duidelijk. Maar wat zijn precies de praktische voordelen van het gebruik van een inbound callcenter?

  • Er zit altijd een team van telefonistes klaar met kennis over jouw bedrijf;

  • Wij staan 24/7 klaar voor jouw klanten;

  • Je abonnement is dagelijks opzegbaar;

  • Al binnen 30 minuten aan de slag;

  • En 30 dagen gratis uitproberen!

Vraag je gratis inbound callcenter proefperiode aan

Twijfel je over de meerwaarde van ons callcenter inbound voor jouw bedrijf? Of wil je het gewoon eerst even onze callcenter service uitproberen, om te ervaren hoe het in de praktijk in zijn werk gaat? Maak dan nu gebruik van onze 30 dagen gratis proefperiode!