- Je bent al bereikbaar vanaf €9,97 per maand
- Jouw abonnement is dagelijks opzegbaar
- Probeer ons 30 dagen geheel gratis uit
- Binnen 30 minuten aangesloten
Je bent al bereikbaar vanaf €9,97 per maand
Jouw abonnement is dagelijks opzegbaar
Probeer ons 30 dagen geheel gratis uit
Onze inbound callcenter team bestaat uit ervaren telefonistes die precies weten hoe ze elke beller het beste kunnen helpen. Ons doel is om ervoor te zorgen dat jouw bellers altijd met een glimlach ophangen.
De telefonistes kunnen aan de hand van jouw instructies vaak alle standaardvragen van de bellers beantwoorden. Wanneer de beller een andere vraag heeft, verbinden ze de telefoon door of maken ze een terugbelnotitie voor je aan. Met ons inbound callcenter worden jouw bellers dus altijd netjes te woord gestaan terwijl jij je weer helemaal kunt focussen op je eigen werk! Je ons inbound callcenter 30 dagen gratis uitproberen!
Wat kunnen jullie voor mijn bellers betekenen?
Beantwoorden van veelgestelde vragen
Genieten
Bel: 085 - 401 88 44 of start een chat!
Geen gesprekken inbegrepen
Prijs per gesprek: €1,79
Doorverbinden (optioneel): €1,00
Belnotitie van elk contactmoment: gratis
Dagelijks opzegbaar
65 gesprekken inbegrepen
Prijs per gesprek (buiten de bundel): €1,47
Doorverbinden (optioneel): €1,00
Belnotitie van elk contactmoment: gratis
Dagelijks opzegbaar
Onze callcenter service werkt het beste als we jouw bedrijf goed kennen. Daarom beginnen we onze samenwerking altijd met een kennismaking. We leren graag meer over de medewerker(s) en werkzaamheden van de organisatie. Ook vragen we je naar jouw eigen wensen. Waar moet onze telefoonservice op letten bij het beantwoorden van jouw telefoongesprekken? Vervolgens zorgen wij ervoor dat al onze telefonistes op de hoogte zijn van deze informatie. We stellen duidelijke instructies voor ze op, zodat we er zeker van zijn dat zij precies weten wat er van ze verwacht wordt. Uiteraard is dit voor ons ervaren team geen enkel probleem!
Na elk telefoongesprek sturen wij je een belnotitie met de belangrijkste punten die besproken zijn. Je kunt zelf kiezen hoe je deze belnotities ontvangt: via de e-mail, sms en/of WhatsApp. Met onze belnotities blijf je altijd op de hoogte van alle contactmomenten!
"De ideale oplossing"
"Helemaal top"
Presis
Viamet
Bel: 085 - 401 88 44 of start een chat!
Jouw bereikbaarheid
Jij kiest zelf wanneer je bereikbaar wilt zijn voor jouw bellers. Je hebt bij ons de keuze uit:
Onze standaard bereikbaarheid: van maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 18.00 uur (inbegrepen bij abonnement).
Onze uitgebreide bereikbaarheid: op werkdagen tot 22:00 uur en in het weekend van 09:00 tot 17:00 uur (€10,- extra per maand).
De mogelijkheden voor een 24/7 bereikbaarheid is met onze klantenservice te bespreken.
Met het inbound callcenter dashboard heb je altijd toegang tot alle belnotities en blijf je altijd op de hoogte van alle contactmomenten. Daarnaast biedt het dashboard je inzicht in alle andere informatie die betrekking heeft op onze samenwerking, namelijk:
Een overzicht van alle belnotities;
Het afwezigheidsysteem om je beschikbaarheid door te geven;
Jouw doorschakelinstructies.
De voordelen van een inbound callcenter
Dat het een verlichting van de werkdruk oplevert, is duidelijk. Maar wat zijn precies de praktische voordelen van het gebruik van een inbound callcenter?
Er zit altijd een team van telefonistes klaar met kennis over jouw bedrijf;
Wij staan 24/7 klaar voor jouw klanten;
Je abonnement is dagelijks opzegbaar;
Al binnen 30 minuten aan de slag;
En 30 dagen gratis uitproberen!
Twijfel je over de meerwaarde van ons callcenter inbound voor jouw bedrijf? Of wil je het gewoon eerst even onze callcenter service uitproberen, om te ervaren hoe het in de praktijk in zijn werk gaat? Maak dan nu gebruik van onze 30 dagen gratis proefperiode!