Wij zijn werkzaam in elke branche. Wij verzorgen met 50 telefonistes het inkomend telefoonverkeer voor ruim 2.500 klanten. Dit zijn klanten in allerlei sectoren: van makelaardij tot advocatuur. Ieder bedrijf is zuinig op zijn klanten en wij zijn extra zuinig op de bellers van onze klanten.
Kwaliteit staat hoog bij ons in het vaandel. Daarom trainen we onze telefonistes eerst acht tot tien weken voor ze zelfstandig de telefoon aannemen. Ze leren klantgerichte gesprekken voeren: zo vlot mogelijk en altijd vriendelijk. Onze telefonistes selecteren we op inlevingsvermogen en een goede telefoonstem. Ook als ze eenmaal aan de slag zijn, blijven we ze coachen. Jouw bellers worden dus altijd te woord gestaan door professionele telefoniste
Voor iedereen betaalbaar. Ons streven is: de hoogste kwaliteit, maar wel voor iedereen bereikbaar. Daarom bieden we verschillende abonnementen, zodat tijdelijk een telefoniste inhuren voor iedereen betaalbaar is, hoe groot of klein je bedrijf ook is.