Telefonische ondersteuning voor een goede indruk
Natuurlijk wil je altijd bereikbaar zijn voor je klanten. Ze met aandacht te woord staan. Maar tijdens je werkdag zit je regelmatig in overleg, ben je onderweg of moet je je even concentreren om iets af te maken. Met externe telefonische ondersteuning schakel je op die momenten eenvoudig je telefoon door, zodat je klanten ook dan worden geholpen.
Schakel je door naar de telefonische ondersteuning van Antwoordservice-Telefoonservice, dan krijgt je klant onze professionele telefoniste aan de lijn die de vraag beantwoordt, of een boodschap aanneemt en zorgt dat er snel antwoord komt. Dat geeft een hele andere indruk dan een voicemailbericht of erger nog: helemaal geen antwoord! Want wist je dat een derde van de bellers niet meer terugbelt als er niet wordt opgenomen? Schakel je telefonische ondersteuning in op de momenten dat jij niet bereikbaar bent, dan maak je altijd een goede indruk aan de telefoon.
Ben je nieuwsgierig hoe telefonische ondersteuning werkt en wat je ervan mag verwachten? Dat leggen we je graag uit in deze blog.
Hoe vaak moet je telefonische ondersteuning inschakelen?
Hoe vaak je telefonische ondersteuning inschakelt, hangt van jou af. Je kunt kiezen:
1. Altijd doorschakelen
Hiermee koop je rust in. Je telefoontjes gaan altijd door naar onze telefoniste. Zij stuurt je een bericht na elk gesprek en zet de notitie in je persoonlijke dashboard.
2. Handmatig doorschakelen
Je schakelt door op de momenten dat je zelf niet wil of kan opnemen. Zo heb je rust onderweg of wanneer je iets wilt uitwerken, omdat je weet dat je klanten ondertussen worden geholpen.
3. Doorschakelen na drie keer overgaan
Hiermee mis je nooit meer een telefoontje. Heb je tijd dan pak je zelf de telefoon op. En zo niet, dan neemt onze telefoniste automatisch op nadat hij bij jou drie keer is overgegaan.
Er is dus geen minimale of maximale tijd om de telefonische ondersteuning in te schakelen. Je bepaalt zelf hoe vaak je doorschakelt. Daarmee houd je ook de regie over de kosten. Je betaalt namelijk per maand en afhankelijk van je pakket ook per gesprek. Laten we even uitleggen hoe dat zit.
Wat kost telefonische ondersteuning?
Antwoordservice-Telefoonservice biedt twee pakketten voor telefonische ondersteuning:
Flexibel pakket
Dit pakket is met € 9,97 per maand voor iedere ondernemer betaalbaar. Per gesprek betaal je € 1,67. Dit pakket is vooral geschikt als je onze telefonische ondersteuning af en toe inzet, bijvoorbeeld bij piekmomenten of wanneer je zelf niet kunt opnemen.
Zorgeloos
In dit pakket zijn 65 gesprekken inbegrepen. Je betaalt € 97,- per maand. Buiten de bundel betaal je € 1,37 per gesprek. Dit pakket is vooral geschikt als je weet dat je minimaal 65 gesprekken per maand ontvangt en door ons wilt laten afhandelen.
Beide pakketten zijn dagelijks opzegbaar. Je kunt deze op elk moment aan- en uitzetten.
Telefonische ondersteuning met pay-per-use
Met deze pakketten houd je zelf de kosten in de hand. Wil je nergens aan vastzitten, dan betaal je met het Flexibel pakket alleen voor de gesprekken die je doorschakelt. En je klanten krijgen ook nog eens altijd een professionele telefoniste aan de lijn.
Vergelijk je de prijs van telefonische ondersteuning met het in dienst nemen van een vaste telefoniste, dan ben je vele malen goedkoper uit. Maar zelfs als je zelf opneemt, of een collega, dan kost dat tijd en geld. Want vergis je niet in de tijd die je kwijt bent aan telefoontjes. En aan het terugwinnen van je concentratie. Besteed je het beantwoorden van de telefoon uit, dan ben je maximaal efficiënt want je kunt later kijken wie je moet terugbellen. Dan kun je in één keer alle telefoontjes afhandelen met je volle aandacht. Want dat verdienen je klanten.
Overzicht van alle inkomende gesprekken
Als onze telefoniste voor jou de telefoon opneemt, dan stuurt ze je een notitie met wie gebeld heeft en waarover. Dat kan via e-mail, SMS of WhatsApp. Net wat jouw voorkeur heeft. Op dat moment kun je beslissen of je direct wilt terugbellen of dat het kan wachten.
Daarnaast noteert onze telefoniste alle inkomende telefoontjes in jouw eigen dashboard of in jullie CRM systeem. Zo heb je overzicht op alle inkomende gesprekken.
Maximale bereikbaarheid
Afhankelijk van wanneer jouw klanten bellen, kun je kiezen om bereikbaar te zijn tijdens kantooruren: maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot 18.00 uur. Dit is standaard inbegrepen in ons abonnement. Je kunt je bereikbaarheid ook uitbreiden naar de avonden tot 22:00 uur en in het weekend van 09:00 tot 17:00 uur, als dat het moment is dat je klanten vooral bellen (en jij ook wel eens vrij wilt zijn). Hiervoor betaal je € 10,- extra per maand.
Wil je 24/7 bereikbaar zijn, dan kun je dat ook bespreken met onze klantenservice.
Een goede indruk met jouw professionele telefoniste op afstand
Of je nu een groot bedrijf bent, mkb of zzp’er, het maakt geen professionele indruk als de telefoon niet wordt opgenomen. Met telefonische ondersteuning op de momenten dat dit nodig is, kun je eenvoudig je klanten altijd goede service bieden en direct te woord staan. Besteed je je diensten uit aan Antwoordservice – Telefoonservice dan staan onze professionele telefonistes jouw klanten altijd vriendelijk te woord. Zij zijn getraind in klantgerichte gesprekken. Dus ook als de klant in een minder goede bui is, dan kunnen zij hiermee omgaan en zorgen dat jouw klant tevreden weer ophangt. Moet je je voorstellen dat je klant op dat moment een antwoordapparaat aan de lijn krijgt! Dan geeft dat toch een hele andere indruk van jouw bedrijf.
Gratis telefonische ondersteuning 30 dagen proberen?
Ben je nieuwsgierig wat telefonische ondersteuning toevoegt aan jullie klantervaring? Je kan onze diensten nu gratis 30 dagen vrijblijvend uitproberen. Vul op onze website het formulier in en we hebben je in 30 minuten aangesloten. Wil je liever eerst meer weten? Bel ons dan gerust of kijk op onze website voor meer informatie.